336
22:39
08.10.2020
2019-2020 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI EĞİTİM VE SEMİNER ETKİNLİKLERİ
S.No | Eğitimin Adı | Katılımcılar |
1 | Problem Kurma ve Değerlendirmesi | Ortaokul Matematik Öğretmenleri |
2 | Kodlama, Arduino ve Robotiğe Giriş | Öğretmen ve İdareciler |
3 | Ölçme Değerlendirme Uygulamaları Farkındalık Kursu | Öğretmenler |
4 | Scientix ve STEM Uygulamaları | Öğretmen ve İdareciler |
5 | Fizik Eğitiminde Kavramların Önemi | Fizik ve Fen Bilgisi Öğretmenleri |
6 | Biyoloji Dersinde Güncellenen Müfredat ve Biyoloji Eğitiminde Teknoloji | Biyoloji Öğretmenleri |
7 | TUBİTAK Programları Tanıtımı | Öğretmen ve İdareciler |
8 | TUBİTAK Bilim ve Toplum Projeleri | Öğretmen ve İdareciler |
9 | Avrupa Birliği Projeleri Hazırlama Teknikleri | Öğretmen ve İdareciler |
10 | eTwinning Atölyesi (Uygulamalı) | Öğretmen ve İdareciler |
11 | eTwinning Semineri | Öğretmen ve İdareciler |
12 | Test Geliştirme Teknikleri Eğitimi | Öğretmenler |
13 | Akıl ve Zeka Oyunları | Öğretmenler |
14 | Oryantiring Konum Saptama - Yön Bulma | Öğretmenler |
15 | STEM Uygulmaları | Öğretmen ve İdareciler |
16 | Arduino Uygulamaları (Temel Seviye) | Öğretmen ve İdareciler |
17 | Yaratıcı Yazarlık Atölyesi | Sınıf Öğretmenleri |
18 | Masa Tenisi | Öğretmen ve İdareciler |
19 | Eğitimde Drama Yöntem ve Teknikleri | Öğretmenler |
20 | Web 2.0 Araçlarının Kullanımı | Öğretmenler |
21 | Türkçe'nin Etkin Kullanımı, Diksiyon ve Hitabet | Öğretmen ve İdareciler |
22 | Eğitimde Yeni Yaklaşımlar ve Teknoloji Kullanımı | Öğretmenler ve İdareciler |
23 | Okul Aile İşbirliği | Öğretmenler (İlkokul ve Okul Öncesi) |