543
17:17
13.09.2021
2020-2021 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI EĞİTİM VE SEMİNER ETKİNLİKLERİ
S.No | Eğitimin Adı | Katılımcılar |
1 | Genel EBA Kullanımı | Öğretmen ve İdareciler |
2 | EBA Akademik Destek Kullanımı | Öğretmen ve İdareciler |
3 | eTwinning (Yeni Başlayanlar İçin) | Öğretmen ve İdareciler |
4 | Web 2.0 Araçları | Öğretmen ve İdareciler |
5 | İlkyardım Farkındalık Eğitimi | Öğretmen ve İdareciler |
6 | İlkyardım Farkındalık Eğitimi | Öğretmen ve İdareciler |
7 | Etkili Sunum Teknikleri | Öğretmen ve İdareciler |
8 | Web 2.0 Araçları | Öğretmen ve İdareciler |
9 | Yönetişim Yetkinlikleri | İdareciler |
10 | İletişimde Beden Dili | Öğretmen ve İdareciler |
11 | Öğrenci Koçluğu | Öğretmen ve İdareciler |
12 | Etkili Sınıf Yönetimi | Öğretmen ve İdareciler |
13 | Uzaktan Eğitimde Oyun | Lise Öğrencileri |
14 | Sosyal Girişimci Gençler | Öğretmen ve İdareciler |
15 | Bilinçaltı Süreçlerle Öğrenci Motivasyonu | Öğretmen ve İdareciler |
16 | Davranış Yetkinlikleri Yönetimi | Öğretmen ve İdareciler |
17 | Yeni Dünyada Yeni Eğitim Yaklaşımları Eğitimi | Öğretmen ve İdareciler |
18 | Atılganlık-Güvengenlik | Öğretmen ve İdareciler |
19 | Çevrim İçi Sınav Hazırlama | Öğretmen ve İdareciler |
20 | Yaratıcı Düşünme Eğitimi | Öğretmen ve İdareciler |
22 | Etkili Liderlik | İdareciler |
23 | İmaj Yönetimi | Öğretmen ve İdareciler |
24 | Erasmus+ Ka1-Ka2 Proje Yazma 1. Oturum | Öğretmenl ve İdareciler |
25 | Öğretmenlik Mesleğinin Misyonu, Saygınlık ve Adanmışlık | Öğretmenler |
26 | Erasmus+ Ka1-Ka2 Proje Yazma 2. Oturum | Öğretmen ve İdareciler |
27 | Üstün Yetenekli Çocukları Anlamak | Öğretmen ve İdareciler |
28 | Erasmus+ Ka1-Ka2 Proje Yazma 3. Oturum | Öğretmen ve İdareciler |
29 | Peer To Peer (P2p) Bire Bir | Öğretmen ve İdareciler |
30 | İz Bırakan Eğitimci (Nurettin Topçu) | Öğretmen ve İdareciler |
31 | Erasmus+ Ka1-Ka2 Proje Yazma 4. Oturum | Öğretmen ve İdareciler |
32 | Erasmus+ Ka1-Ka2 Proje Yazma 5. Oturum | Öğretmen ve İdareciler |
33 | Eğitimde Mandela Etkisi | Öğretmen ve İdareciler |
34 | NLP (Neuro-Linguistic Programming) Teknikleri | Öğretmen ve İdareciler |
35 | Yönetişim Yetkinlikleri | İdareciler |
36 | Zekâ Oyunlarıyla Evde Kal | Öğretmen ve İdareciler |
37 | Zihin Haritalama (Mind Mapping) | Öğretmen ve İdareciler |
38 | Sosyal Ben - Sosyal Biz | Öğretmen ve İdareciler |
39 | Resilience Esneklik ve Direnç | Öğretmen ve İdareciler |
40 | Kodlamaya Giriş | Öğretmen ve İdareciler |
41 | Fark Yaratan Başarılı Okul Müdürleri | İdareciler |
42 | Ortaokul ve Lise Öğrencileri Proje Etkinlikleri ve Yarışmalarına Hazırlık Stratejileri | Öğrenciler |
43 | Kuramdan Uygulamaya STEM Eğitimi | Öğretmenler ve İdareciler |
44 | Değerler Eğitimi | Öğretmenler ve İdareciler |
45 | Okuma Kültürü ve Okumanın Akademik Başarıya Etkisi | Öğretmenler, veliler ve öğrenciler |
46 | Çocukta Özgüven Nasıl Gelişir? | Veliler |
47 | Dijital Okur Yazarlık | Öğretmenler ve İdareciler |
48 | Uzaktan Eğitimde Oyun | Öğretmenler ve İdareciler |
49 | Çevrim İçi Ortamlarda Sunum Performansını Arttırmak | Öğretmenler ve İdareciler |
50 | İz Bırakan Eğitimci (Mahir İz) | Öğretmenler ve İdareciler |
51 | Hikayeleştirme | Öğretmenler ve İdareciler |
52 | Uzaktan Eğitimde Öğrenmeyi Tasarlamak ve Yönetmek | Öğretmenler ve İdareciler |
53 | Temel Kodlama | Öğretmenler ve İdareciler |
54 | Karar Verme Becerileri | Öğretmenler ve İdareciler |
55 | Etkinliklerle Değerler Eğitimi | Öğretmenler ve İdareciler |
56 | Pandemi Döneminde Öğretmen Olmak | Öğretmenler ve İdareciler |
57 | Yeni Normalde Okul Stratejileri Okul Gelişim Modeli | İdareciler |
58 | Robotik Kodlama | Öğretmenler ve İdareciler |
59 | Dijitalleşen Dünyada Eğitim Uygulamaları ve İletişim | Öğretmenler ve İdareciler |
60 | Erasmus+ KA1 / KA2 Proje Yazma (5 Oturum) | Öğretmenler ve İdareciler |
61 | Online Web Tasarımı | Öğretmenler ve İdareciler |
62 | Eğitimde Yaratıcılık ve Oyun Tasarımı | Öğretmenler ve İdareciler |
63 | İnovasyon ve Yeni Nesil Girişimcilik Start-Up | Öğretmenler ve İdareciler |
64 | Teknopark Kavramı ve İşleyiş Süreçleri | Öğretmenler ve İdareciler |
65 | Doğru ve Etkili Konuşma Becerileri | Öğretmenler ve İdareciler |
66 | Sosyal Medyanın Doğru ve Etkin Kullanımı | Öğretmen ve İdareciler |
67 | Pandemi Döneminde Sınav Başarısı İçin İleri Çalışma Yöntemleri | Öğrenciler |
68 | Erasmus+ KA1 / KA2 Proje Yazma (5 Oturum) | Öğretmen ve İdareciler |
69 | Siber Güvenlik ve İnternet Suçları | Öğretmenler ve İdareciler |
70 | Yönetim ve Liderlik Becerilerini Geliştirmek | Öğretmenler ve İdareciler |
71 | Okul Kültürü | Öğretmenler ve İdareciler |
72 | Öğrenci Mentorluğu | Öğretmenler ve İdareciler |
73 | Yaratıcı Drama | Öğretmenler ve İdareciler |
74 | STEAM Projesi Eğitimi | Öğretmenler ve İdareciler |
75 | Kişisel Performans ve Zaman Yönetimi | Öğretmenler ve İdareciler |
76 | Geri Bildirimin Önemi | Öğretmenler ve İdareciler |
77 | Öğrenmenin 38 Saniyesi | Öğretmenler, İdareciler, Öğrenciler ve Veliler |
78 | 2023 Hedefleri Doğrultusunda Vizyoner Okul Yöneticiliği | İdareciler |
79 | Temel Düşünme Becerileri Atölyesi | Öğretmenler ve İdareciler |
80 | İnovasyon ve Yeni Nesil Girişimcilik - Start Up | Öğretmenler ve İdareciler |
81 | İnovasyon ve Yeni Nesil Girişimcilik - Start Up | Öğretmenler ve Öğrenciler |
82 | Ailede Okuma Kültürü ve Okumanın Başarıya Etkisi | Öğretmenler, veliler ve öğrenciler |
83 | Problem Çözme Becerileri | Öğretmenler ve İdareciler |
84 | İmaj ve İtibar Yönetimi | Öğretmenler ve İdareciler |
85 | Eğitim ve Başarıya Farklı Bakmak | Öğretmenler ve İdareciler |
86 | Mesleki ve Teknik Eğitimde Fen/Fizik Öğretimi: Zorluklar Ve Çözüm Önerileri | Fizik, Kimya Biyoloji ve Matematik Öğretmenleri |
87 | Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları | Öğretmenler ve İdareciler |
88 | Çocukların Ekranla İlişkisi | İlkokul ve Ortaokul Öğrencileri Velileri |
89 | Tasarım Odaklı Düşünme | Öğretmenler ve İdareciler |
90 | Web 2.0 Araçları (2 Oturum) | Öğretmenler ve İdareciler |
91 | Bir Okulu Yönetmek Ya Da Yaşamak | İdareciler |
92 | Zor İnsanlarla Başa Çıkma Becerileri | Öğretmenler ve İdareciler |
93 | Web 2.0 - Google Araçları Web 2.0 - Dijital Hikaye ve E-Kitap Araçları |
Öğretmenler ve İdareciler |
94 | Stratejik Düşünme ve Planlama Becerileri | Öğretmenler ve İdareciler |
95 | Yaz Tatilini Nasıl Geçirelim? | Veliler ve Öğrenciler |